Sos de usturoi raw vegan

O rețetă pentru o masă de seară de la Silvia Soescu, tânăra noastră artistă, care a mai creat un ”tablou culinar” din ingrediente naturale.

Rețeta se prepară extrem de rapid – fiind indicată pentru persoane active, dinamice și având un program aglomerat.

sos_usturoiNecesită:
– un avocado
– o jumătate de lămâie
– 3-4 căței de usturoi
– o jumătate de roșie
– mărar (după gust).
Toate ingredientele se amestecă într-un blender. Dacă se adaugă și puțină făină de muștar (semințe de muștar râșnite în râșnița de cafea) acest sos se aseamănă cu sosul de maioneză cu usturoi (dar fără mărar și roșie).

Se poate consuma cu bucăți de ardei, gogoșari, roșii, castraveți sau tulpini de apio (în varianta raw vegan) – dar în serile friguroase de toamnă-iarnă, se poate consuma și cu cartofi copți, cu dovleac copt, cu castane coapte sau cu patate (cartofi dulci) copți, ori cu dovlecei, conopidă, brocolli sau varza de Bruxelles la abur (varianta vegană).

Alte variante posibile de sos:
– avocado, mango, zeamă de lămâie, opțional ceapă verde și/sau chives
– avocado, zeamă de portocale, roșie și busuioc
– avocado, zeamă de lămâie, făină de muștar, praf de turmeric

Vă puteți crea propriile sosuri, funcție de ingredientele pe care le aveți în casă și funcție de gusturile pe care le agreeați.

Dieta raw-vegană si varianta vegana de detoxifiere include de multe ori rețete extrem de simple – și modalități foarte ușoare de consum.
Doar bucăți de legume, ca atare – cu un sos gustos.
Sau doar o legumă la abur ori ”amidonoase” la cuptor – și un sos gustos.
Atât de SIMPLĂ poate fi o masă consistentă și satisfăcătoare.

Iar cantitatea pe care o veți găti – va fi funcție de apetit și de numărul de persoane cu care împărtășiți masa.

Poftă bună!